woensdag 26 augustus 2015

Haken

Ik had nog een paar bolletjes katoen liggen, maar ik wist eigenlijk niet wat ik er mee zou gaan doen.
Een sjaal?
Babyslofjes?
??????

En toen kwam ik op de blog "het creatieve leven van Terray". En daar zag ik de CAL 2015, een vierkante deken. Op die blog gehaakt met allerlei kleurtjes maar mijn bolletjes verlopen zelf van kleur. Ik kan dus achter elkaar door haken zonder van kleur te wisselen. Voordeel: niet zoveel draadjes om af te hechten.

Ik heb geen idee hoever ik kom met de bolletjes die ik heb. Als ze op zijn bekijk ik wel of en hoe ik verder wil.
Het is heel erg leuk om steeds verschillende randen te haken.
Ik haak nu de randen van week 6.


4 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit en dat kleurverloop is erg mooi. Ik ga eens kijken bij de cal..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad veel makkelijker als je kunt doorhaken met één bol ipv steeds te wisselen en het ziet er minstens even leuk uit!
    Dat wordt een toffe deken zo te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! En het effect is geweldig, Jonneke.

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren, lekker makkelijk zo zonder draden afhechten..

    BeantwoordenVerwijderen