zondag 16 augustus 2015

Weer terug

De vakantie is bijna voorbij.
Nog een paar dagen en dan begint het werkende leventje weer.
In de vakantie heb ik wat kleine dingetjes gehaakt en gebreid en ik heb verder geborduurd aan het "grote project" , de queen of peace.

Het einddoel van jaaaaaaaren borduren, zo moet het uiteindelijk worden!



Altijd leuk om te doen; ieniemienie-sokjes breien!

Tijdens de vakantie was er geen internet, dus nu ik weer thuis ben heb ik de verschillende blogs weer bekeken en gelezen. Gezellig!




2 opmerkingen:

  1. Oh, dat is zeker een groot borduurwerk! Knap dat je dit kunt volhouden...
    En sokjes breien blijft leuk en het is zo leuk weggeven.
    Geniet nog van je laatste dagjes vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat een mooi borduurwerk! Ik ontdekte je blog vandaag en ga vooral eens rondkijken naar haakwerkjes, da's mijn grootste passie. Maar al het andere handwerk vind ik ook prachtig hoor! Ben je nieuwe volger geworden;
    groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen