vrijdag 18 september 2015

Een nieuw project

Ik had al een hele poos geen idee wat ik wilde gaan breien of haken. Wat kleine dingetjes tussendoor gedaan, een beetje gehaakt aan de deken, maar verder niks.
Totdat ik gisteren weer eens rondkeek op de site van Drops (www.garnstudio.com) en daar zag ik een heel leuk gehaakt vest.
Ik kreeg ineens zin om dat te gaan maken.
In mijn wolletjesvoorraad had ik nog een paar bollen Fenna liggen, die precies bij dit vest zouden passen.
En als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb, moet het ook uitgevoerd worden.
Dus de eerste steken zijn gehaakt.......

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad een prachtig patroon voor Fenna-garen....
    Ik denk dat je je soms moet bedwingen om niet de hele tijd verder te haken!
    Tenminste, zo vergaat het mij nog wel eens als ik met een nieuw project gestart ben.....
    Succes verder.

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren heeft dat fenna garen toch.. En het zal zeker tot z'n recht komen met dit patroon.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn! Veel succes met je nieuwe project! Hou dat enthousiasme vast en niet lang meer voor je dat mooie vest kunt dragen :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen