dinsdag 27 oktober 2015

Al weer een bol bijna op

Nadat ik de poncho had uitgehaald, kwam ik een mooi patroon tegen.
Het design is van Luise Bjerre en het heet Digitalis.
Ik vond het op www.ravelry.com.

Ik ben nu ongeveer halverwege (naald 67) in het patroon.
Het lijkt mooi te worden. Maar omdat het op rondbreinaalden wordt gebreid kun je het niet helemaal goed zien.


Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Maar dat duurt nog even, want het aantal steken loopt op, dus de rondes worden steeds langer!



5 opmerkingen:

  1. Het ziet er nu al heel mooi uit!! Wat een leuk patroon is dat. Het wordt vast een veel gedragen kledingstuk! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prachtig! Dat gaat vast helemaal goed komen hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat wordt zo te zien prachtig! Heel bijzonder dit patroon, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er al heel erg goed uit.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi patroon, het wordt vast prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen