vrijdag 13 november 2015

Digitalis


De digitalis-poncho is af.
Ik vind hem mooi geworden.
De kleur is in het echt veel warmer en meer groen.

Het was een fijn patroon om te breien. Een eenvoudig te volgen tekening en een leuk effect.

Nu ben ik bezig met een sjaal van dezelfde wol, ik heb nog een paar bollen over.
En ik ben een paar pannenlappen aan het haken, voor mijn moeder.
Ze vindt de vorige pannenlappen die ik heb gemaakt te mooi om te gebruiken, dus nu moet ik een paar eenvoudige maken, die gewoon gebruikt kunnen worden.

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi, zowel de kleur als het patroon!
    Vanwaar komt de naam eigenlijk? Doet me denken aan de Latijnse naam voor Vingerhoedskruid...
    Haha, herkenbaar wat betreft de pannenlappen :-)
    Ik vind de meeste ook té mooi om te gebruiken, dus haak ik er ook alleen maar effen, simpele om echt bruikbaar te kunnen zijn.
    Fijn weekend nog, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen