dinsdag 9 februari 2016

Van alles en nog wat

Er ligt weer van alles en nog wat op mijn tafeltje naast de bank.
Natuurlijk de CAL, ik heb gekozen voor de afwisselende tussenstukken.

Nog een haakwerk, dit wordt een babytrappelzak. Gehaakt in wafeltjessteek. Het katoen dat ik gebruik was bedoeld voor het vest waar ik eerder over schreef. Maar dat werd niet naar mijn zin en heb ik dus weer uitgehaald. Nu wordt het dus iets heel anders!

En een klein breiwerkje, kleine babyslofjes. Ik vind de kleur grijs nogal saai voor een baby, maar ik weet dat degene die ze krijgt het wel mooi vindt, en dat is het belangrijkst!


4 opmerkingen:

  1. mooi is ie zeker leuk zo dat huiswerk tussendoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de wafeltjessteek zo mooi ... en het voelt ook zo lekker aan hè..
    Vroeger zou ik ook geen grijs voor een baby kiezen, maar toch kan het leuk zijn, vooral met wit erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je CAL ziet er prachtig uit, één van de mooiste die ik al zag voorbijkomen!
    Die wafeltjessteek blijkt populair, maar ik heb hem nog nooit geprobeerd eigenlijk... misschien toch eens doen, ziet er goed uit.
    En ja, ik vind grijs ook een beetje saai voor een baby, maar inderdaad, als de ontvanger er maar blij mee is :-)
    Vele groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even terug gekeken... Dit stuk oogt wel een stuk rustiger!

    BeantwoordenVerwijderen