maandag 15 februari 2016

Wat gaat het worden?


De slofjes en de slaapzak uit het vorige berichtje zijn klaar voor wat betreft het breien en haken. 
Aan de slofjes moeten nog twee knoopjes worden gezet, maar dan moet ik eerst weten of de baby een jongetje of een meisje is. 
De slaapzak moet nog een voering van lekker zachte fleece krijgen. 
Het ligt al geknipt klaar, ik moet alleen even moed verzamelen om de naaimachine op tafel te zetten en de voering erin te zetten.

En nu staat er (natuurlijk) weer iets nieuws op de pennen!

Het ziet er een beetje vreemd uit. Maar dit moet een sok worden. 
Ik heb het patroon gevonden op www.wolhalla.nl. Het heet de Tiffany sok. 
Hij wordt op twee pennen gebreid in modules (een soort vierkantjes) en aan het eind wordt hij gesloten en wordt de teen rond gebreid.
Ik heb nog nooit zoiets gedaan, dus ik ben erg benieuwd wat dit gaat worden!


2 opmerkingen:

  1. goochel jij dat maar eens even uit ik ben razend nieuwsgierig nooit eerder van gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nieuwsgierig naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen