vrijdag 4 maart 2016

Afscheid van de CAL

Vanmiddag heb ik besloten te stoppen met de CAL.
Ik was al een heel eind op weg. In het begin vond ik het erg mooi worden. Maar vorige week had ik al niet zo'n zin meer om te haken. Gisteravond toch nog een stuk gehaakt met het idee om vandaag met de nieuwe rand van deze week te beginnen.

Maar nu heb ik de knoop doorgehakt en alles uitgehaald.
Ik vond de deken veel te druk worden. En ik vind de open banen niet zo mooi.

Dus nu ziet het er zo uit: 
Ik ga wel een deken haken van dit garen. Maar ik weet nog niet precies wat het moet gaan worden.


4 opmerkingen:

  1. Oh... jammer...! Ik ben er juist vorige week mee begonnen.
    Ik snap wel dat je het te druk vindt. Daarom heb ik maar voor 3 kleuren gekozen en het herhaalpatroon van Jolanda. Ook steeds dezelfde kleuren gebruikt voor de beanstitch (heb jij ook gedaan, zag ik...), en voor de grannystripes en de vastenranden. En dat geeft evenwicht.
    Nou, ik ben benieuwd wat je nu gaat haken. Er loopt ook nog een lossen en vasten CAL...
    SUcces! Groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei ja dat kan ook anders bedenk je zelf wat doe ik ook :) en mijn deken staat vol van verrassingen en wordt zo heeeeel anders als ik in gedachten had , je garen is mooi daar ligt het niet aan komt vast goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk, als het niet naar je zin is, waarom dan nog verderhaken? Er wordt vast wel iets knaps uit geboren, origineel en hélemaal jouw smaak.
    Geniet van je weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat jammer, maar als het niet is zoals je wilt krijg je er ook geen plezier van. Succes met je bolletjes.

    BeantwoordenVerwijderen