maandag 14 maart 2016

Over de deken, sokken en een haasje

De deken vordert gestaag. Ik heb nu vier verschillende banen gehaakt.
De eerste baan met een "kabeltje", de tweede baan hartjes in filetpatroon, de derde stokjes met doorgehaalde kettingen van lossen en de vierde een baan in bobbeltjessteek.
Ik weet nog niet wat de volgende baan gaat worden, daar ga ik vanavond eens naar kijken.
En verder staat er een piepklein roze sokje op de pennen en een grotere grijs/roze sok op andere pennen.
En mijn haasje houdt alles voor me in de gaten.
Je kunt wel duidelijk zien van welke kleuren ik houd!


4 opmerkingen:

  1. hij wordt mooi toch leuk dat je zo je eigen patroon doet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalige, zoete pastelkleurtjes... Daar hou ik ook wel van!
    En je doet dat heel goed met je deken, prachtig!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik wilde net schrijven dat je kleuren zo goed harmoniƫren.. Geen wonder als dit je uitgesproken lievelingskleuren zijn. Wat wordt je deken mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen