zondag 3 april 2016

Heel jammer!

Mijn IPad heeft me nog nooit in de steek gelaten. 
Maar nu.......
Na de laatste update van iOS wilde mijn iBooks niet meer openen. Van alles geprobeerd, niets hielp.
Uiteindelijk werkt alles weer, maar al mijn boeken en al mijn patronen zijn foetsie!
Dat is toch wel heel erg jammer!
Sommige dingen kan ik nog wel terugvinden maar andere zijn echt verdwenen.
En iBooks slaat pas gegevens op in de iCloud sinds de laatste update, dus helaas voor mij, het is echt, echt, echt allemaal weg!
Stiekum hoop ik bij het opstarten van de iPad dat alles weer tevoorschijn floept, maar helaas, valse hoop!


1 opmerking:

  1. oh wat erg dat is echt wel balen heb ik ook eens gehad verkeerde map verwijderd en de prullenbak geleegd , helaas ook alles weg nu heb ik pinterest ook handig om dingen in op te slaan

    BeantwoordenVerwijderen