dinsdag 19 april 2016

Klaar!

Ik was wat aan het terugkijken op mijn blog en toen viel me op dat ik steeds laat zien waar ik mee bezig ben en waar ik aan wil beginnen. Maar het eindresultaat is bijna nooit te zien.

Past ook wel bij mij, klaar is klaar en snel weer verder met iets nieuws!

Maar nu laat ik toch even zien wat ik heb afgemaakt.

Mijn deken is klaar! Niet helemaal zoals ik in mijn hoofd had, want de Zeeman levert het crème kleurige garen niet meer. Dus ik moest een andere rand maken dan er in mijn hoofd zat. Maar het resultaat valt niet tegen.

Ik heb de deken snel even op de foto gezet, hij moet nog even goed opgespannen worden zodat hij helemaal recht is.

In het echt is hij veel mooier dan op de foto!

2 opmerkingen:

  1. wow hij is mooi toch ook leuk zo'n totaal plaatje op naar het volgende project

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die is toch mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen