zondag 17 april 2016

Twee sjaals

Gisteravond kon ik niet meer verder met mijn deken, want de crèmekleurige wol was op. Ik dacht dat ik van alle kleurtjes nog een bol had, maar dat was dus niet zo. Maandag maar even kijken of ik er nog een bol bij kan kopen.

Ondertussen hoef ik natuurlijk niet stil te zitten ;)

Ik ben bezig met twee sjaals.

Dit is de Sweat Eleanor Scarf (yarnandspices.wordpress.com). Een hele leuke sjaal om te zien. En hij (of zij?) wordt heel anders gehaakt dan ik in eerste instantie dacht.

En dit is de Dowton Abbey Dowager Shawl (breipen.blogspot.nl)
Een eenvoudig patroon om te haken, maar door de verspringende tinten roze/rood in de bol katoen wel leuk!
Er komt aan het eind nog een mooie rand langs.


2 opmerkingen:

  1. Mooi ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi en dan 2 tegelijk dat schiet wel lekker op

    BeantwoordenVerwijderen