dinsdag 17 mei 2016

Twee poppen

Ik heb twee poppen met kleertjes gemaakt.
Dit is Lisa. Gemaakt/gehaakt met een patroon van Crejanne Design. De jurk met onderrok heb ik zelf bedacht. Ik heb ook het truitje en rokje van het patroon van Crejanne gemaakt, maar ik vond een jurkje leuker.

Voor de tweede pop heb ik nog geen naam. 
Zij is gebreid naar het patroon van Arne en Carlos.

Zij heeft nu een rokje en een vestje aan met een bijpassend sjaaltje. Inmiddels is er nog een truitje klaar en ben ik bezig met een tuinbroek.
Ze heeft een mooie paardenstaart, die je op de foto niet goed kunt zien.
Misschien weet iemand een leuke naam voor haar?

3 opmerkingen:

  1. wat knap en ze zien er goed uit deze dames

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je reactie bij mij. Ik zag dat ik geen volger bij jou ben. Eerst even doen maar.
    Je maakt ook mooie spulletjes. Je deken is prachtig.
    En de poppen zijn super lief. Is Carolientje soms een leuke naam? Schoot me zomaar te binnen.

    BeantwoordenVerwijderen