maandag 11 juli 2016

Lizzie en Suze

Vorige week liep ik eventjes door het dorp en hoorde toen zachtjes roepen vanuit een winkel: " Jonneke, mag ik met jou mee naar huis?" Het bleek een schattig klein popje met blonde haartjes te zijn. Zij wilde graag met mij mee omdat ze heel graag nieuwe kleertjes wilde. En ze had mij al zo vaak wolletjes zien kopen dat ze dacht dat ik haar wel kon helpen. Ik heb haar meegenomen en ben nu druk bezig om kleertjes te maken.
Dit is Lizzie, met haar nieuwe kleertjes.
En dit is Suze, ook al met nieuwe kleertjes, wel erg warm voor de tijd van het jaar! Voor haar moet ik maar snel een zomerjurkje maken!
Het is erg leuk om kleertjes voor de poppen te maken, en de voorraad met restjes wordt zo ook weer een stuk kleiner!

4 opmerkingen:

  1. wat lief en wat blijft dat ook een leuke bezigheid, poppen aankleden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lizzie heeft een lieve glimlach en ze is nu nóg mooier met dat jurkje aan!
    Zo leuk!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, je kunt zo mee doen met de poppendag!
    Leuk is dat hè om zo met restjes iets voor de pop te maken.
    Wat een schatje is die klein Suze. Nou, het weer is wisselvallig genoeg dus wie weet komt dat warme pakje wel heel goed van pas.
    En Lizzie vind ik een beauty, en wat een gave japon kreeg ze van je!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo leuk om een pop aan te kleden. Ze zien er schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen