woensdag 17 augustus 2016

Einde van de vakantie

Zo, dat is een hele poos geleden dat ik een blogje heb geschreven.
We zijn heerlijk op vakantie geweest. En daar hebben we geen internetverbinding.
Dat betekent dus heeeeel veeeeel handwerktijd!
Ik heb de hortensia funnies gehaakt, verschillende kledingstukjes voor de poppen, een col voor komende winter en ik heb sokken gehaakt.
Ik heb de komende tijd dus verschillende dingen om te laten zien!

Nu even wat minder tijd om te handwerken, want er moeten wasjes gedaan worden, boodschappen gehaald, huisje gepoetst en vanaf morgen begint het werk ook weer.



4 opmerkingen:

  1. Ook wel eens lekker zonder internet.
    Wat een leuke popjes zijn dit. Ik heb ze nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker rustig en dan goed bezig zijn , mooi zijn ze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh schattig, deze popjes! Ik hou trouwens wel van hortensia's, heb 3 exemplaren in mijn tuin en ik twijfel steeds om nog eentje extra aan te schaffen ;-)
    De popjes zijn in zo'n mooie, zachte kleurtjes gehaakt...
    Ben ook benieuwd naar al je andere creaties!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn deze popjes leuk! Hortensia-coupe op hun hoofd?
    Heerlijk rustig zonder internet, ik doe het soms ook bewust een tijdje ...

    BeantwoordenVerwijderen