zondag 28 augustus 2016

In de war?

Ik lijk wel in de war!
De thermometer op ons balkon geeft 32 graden aan, in de schaduw.
En wat ben ik aan het doen?
Een warme sjaal aan het haken.
Het is zo leuk om te doen, dat ik hem maar niet aan de kant kan leggen.
Het is entrelac haken. Blokje voor blokje groeit de sjaal.
Ik gebruik drie kleuren Julia garen, van de Zeeman. Wolwit, zacht blauw en zacht roze.

Aan de zijkant van de foto is nog net een stukje staart en een pootje van Bink te zien. Hij ligt lekker op de bank, precies in de wind van de ventilator!

4 opmerkingen:

  1. Blijft het niet aan je handen kleven?
    Het wordt wel mooi.
    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. huh... entrelac breien ken ik wel maar haken niet maar het wordt wel super mooi !! zal eens googelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bink heeft dat goed gezien!
    Knappe kater precies.. :-)
    En die sjaal wordt geweldig!
    Heb ook nog nooit entrelac gehaakt, ziet er cool uit!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen