vrijdag 14 oktober 2016

Lang " weggeweest"

Ik heb al heel lang geen blogje meer geschreven.
De fut was er een beetje uit, weinig gehaakt en gebreid. En wat ik deed, haalde ik meestal na een poosje weer uit omdat ik er toch niet tevreden over was.
Ik heb wel alle andere weblogs gelezen!

Nu heb ik weer een project ontdekt waar ik helemaal zin in kreeg.
De droomdeken van wolplein.nl


Ik gebruik een beige/groen garen. De strepen ontstaan dus vanzelf.
Ik had in huis veel zachtroze accessoires, maar langzaam aan verandert dit in dit mooie zachte groen. Reden genoeg om een bijpassende deken te gaan haken!
Ik heb week 1, allemaal toeren vasten, af. Ik ben nu bezig met week 2, de weefsteek.
En als het goed is komt maandag de volgende steek weer online bij Wolplein.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat weer zin in handwerken hebt. Ik vind de kleur heel mooi. Ook wel weer eens leuk om nieuwe kleuren toe te voegen.
    Ik heb de deken ook gezien maar ben nog niet bezweken. Maar dat is zo anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kleurtjes zijn prachtig! En fijn dat je weer haakkriebels kreeg, welcome back ;-)
    Fijn weekend en veel haakplezier,
    Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug! Ja, soms wil het niet vlotten met handwerken en moet je je draai weer vinden.
    Leuk dat je ook met de droomdeken bent, ik haak hem nl. ook!

    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleuren leuk dat je er weer bent

    BeantwoordenVerwijderen