donderdag 27 oktober 2016

Rara

Ik ben weer een nieuw project gestart.
Het lijkt nu nog helemaal nergens op. Maar ik denk dat het heel leuk gaat worden.

Ik gebruik xxl garen van de Action en haak met naald nr 10. En daarmee wordt het een stevig haaksel.

De deken waar ik aan was begonnen werd niet zo als ik wilde. Die ligt dus weer als bol wol in de la, te wachten op een volgend project. Waarschijnlijk maak ik er een omslagdoek van met het ananaspatroon.

Maar eerst ga ik dit stevige haaksel afmaken!

2 opmerkingen:

  1. Je maakt me wel nieuwsgierig met het begin van je nieuwe project!
    En die deken die tegenvalt... Ben er momenteel eentje aan het haken, maar ik ben te breed begonnen, dus hij gaat niet vooruit. Maar uittrekken, daar heb ik ook geen zin in, want er zitten 3 verschillende kleuren in en dat is zoveel gedoe. Doorbijten dus.
    Doe maar gauw verder zodat ik kan zien wat het wordt, jouw stevig haaksel!
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eh, ik dacht eigenlijk meteen aan een soort gehaakte schaal...
    Maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben!

    BeantwoordenVerwijderen