woensdag 16 november 2016

Meer informatie over RaRa


In mijn vorige berichte had ik laten zien dat RaRa helemaal af was.
Ik heb alleen nog niet verteld hoe groot hij is en waar het patroon vandaan komt.
Dus bij deze:

Het patroon heet: LuLu Papillon en het is gemaakt door Alexia Giraud. Ik heb het patroon via Pinterest gevonden.

Omdat ik met heel dik garen en haaknaald nr. 10 heb gehaakt, heeft RaRa flinke afmetingen gekregen. Hij is zittend, dus van zijn bips tot zijn kruin 50 cm hoog.
Zijn benen zijn 25 cm lang.
En zijn oren zijn maar liefst 42 cm lang.

Het is dus een flinke jongen geworden!
Ik had nog helemaal geen naam bedacht voor deze reus. Maar mijn eerste blogje over hem had als titel Rara, en eigenlijk past dit wel goed bij hem. Dus vanaf nu heet hij RaRa!

3 opmerkingen:

  1. Super schattig,,

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. RaRa is mooi! Zowel de naam als de reus zelf ;-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal best zwaar geweest zijn om te haken!
    Maar je hebt nu een heerlijke knuffelreus...
    Leuke naam ook!

    BeantwoordenVerwijderen