zondag 6 november 2016

RaRa is klaar

Na heel wat uurtjes haken, is RaRa klaar.
Je zou er spierballen van krijgen, het haakt heel zwaar zulk dik garen.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik kijk er altijd heel erg naar uit dat iets klaar is. En dan is het klaar en dan valt het mij altijd een beetje tegen.
Terwijl ik het werk van anderen altijd heel mooi vind.
Misschien een beetje tè zelfkritisch??


De komende drie maanden heb ik minder tijd om te breien en te haken. Ik ga namelijk starten met een opleiding leer- en gedragsproblematiek. Erg interessant!

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jonneke ik vind het prachtig geworden. Ben ook nooit helemaal tevreden over mijn maaksels.

      Verwijderen
  2. o dat heb ik ook er lang naar kijken en het wordt steeds mooier !! mooi vind ik hem wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie flapoor heb je gehaakt! Ik had geen idee dat hij zo groot was, maar ik zie een stukje van een schemerlamp op de foto...
    Interessante opleiding ga je volgen! Heel veel succes gewenst hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem er schattig en lief uitzien en hoop dat je er van gaat houden. Succes met je opleiding.

    BeantwoordenVerwijderen