dinsdag 22 november 2016

Toverwol

Tussen het studeren door vind ik het wel fijn om een breiwerkje te hebben waarbij ik niet hoef na te denken.
Arne & Carlos hebben een nieuw sokkenwolletje bedacht. Het heet Pairfect en is van Regia. Met deze wol brei je twee identieke sokken, met een leuk patroon erin.
Je hoeft niet na te denken, gewoon breien en het gebeurt vanzelf!
Op YouTube hebben de mannen twee filmpjes geplaatst. Een waar het breien van de sokken, met de startdraad van de bol wol wordt uitgelegd. En een waarin ze de hiel uitleggen. Voor het verloop van het garen moet er een short-row hiel gebreid worden.

Ik heb mijn bolletje besteld bij Atelier Jaffari, van de weblog blij-dat-ik-brei.

Het lijkt wel een reclameblogje, maar ik wordt er niet voor betaald hoor! Ik ben alleen heel enthousiast over deze leuke "toverwol".

4 opmerkingen:

  1. Nou, geen wonder dat je enthousiast bent...; het ziet er ook verschrikkelijk leuk uit! Ik had er al ergens over gelezen, misschien wel bij Jeanet waar je de wol hebt gekocht.
    Dat worden leuke sokken voor jezelf om je voeten warm te houden tijdens het studeren! Succes hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo'n eerlijke reclame maakt ;-)
    Het ziet er inderdaad schitterend uit, dat garen!
    Ik moet toch echt eens leren sokken breien, want ik zie er steeds meer prachtige exemplaren voorbij komen...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi garen en een mooi effect geeft het.

    BeantwoordenVerwijderen