maandag 17 april 2017

Hygge, maar dan anders

Nadat ik een poosje niet aan Hygge kon haken, kwam ik tot de conclusie dat ik de kleuren in mijn sjaal niet mooi uit vond komen. Het was net alsof de geborduurde figuren wegvielen in de achtergrond.

Dus toen heb ik een nieuw plan bedacht.

Van het garenpakket dat bedoeld was voor de Hygge-sjaal, heb ik een "Hygge-achtige" omslagdoek gehaakt. Nu kwamen de kleuren wel mooi uit!

Hij moet nog even goed opgespannen worden.

Toch bleef de sjaal door mijn hoofd spoken. Ik wilde er een maken met vrolijke kleuren, zodat het borduurwerk niet meer weg zou vallen in de achtergrond.


En dit is dan het begin van mijn nieuwe Hygge!


2 opmerkingen:

  1. Oh, heb je alles gewoon uitgehaald? Soms heb je dat hè..., dan is het gewoon niet naar je zin. En nu heb je al weer een nieuwe start gemaakt ook! Heel mooi, frisse kleuren... Maar dat vond ik van de andere ook hoor. Je hebt er een prachtige driehoeksjaal van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik vind zo'n originele Hygge eigenlijk nog veel mooier dan de echte? Die omslagdoek is knap! En die sjaal ziet er zelfs nog meer veelbelovend uit!
    Veel plezier er nog mee,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen